fredagen 26/1

natt

Måste allt va så jävla krångligt!
har jag gått o väntat på mina pengar nu. o tänkte att dem skulle komma den 25. så hade jag inte fått dem igår, men så tänkte jag. Nä, men man får väl dem kanske på midnatt. så väntade tills i morse på pengarna, kollade mitt konto men där fanns inge dumma pengar! Gick in på mina sidor på csn. Och då står det att man måste skicka en töntig studieförsäkran om att man verkligen pluggar på det universitet som är planerat. Men jag menar, skolan har redan skickat in en sån försäkran, Måste jag också jag göra det. SUCK. Nu har jag iaf skickat in den dumma grejen, va bara att sätta kryss i en liten ruta. Men det kommer att ta upp till en vecka innan jag får mina pengar nu :(. Jag är så satans irriterad på att jag hade missat den där lilla struntsaken som va så viktig. Kan dem inte skriva det med teckenstil typ 30 så man vet att man ska göra det. Står ju typ i kursivt nere i hörnet. Nje, inte rikitgt, men känns som det nu :P
Hade ju planerat in fin dag på stan, köpa mat o lim o fotopapper. O gå till Blue Fox. Funderar på att dra till stan ändå, gå till Blue Fox o fråga. Men det kostar hela 20:- att ta sig fram och tillbaks, äger bara 52, 50 just nu.
Och antagligen på måndag får jag min studielitteratur, men är på postförskott. så måste betala paketet när jag hämtar ut det. Och jag behöver mina böcker fort fort! har massa mängder av sidor o läsa jue!!!!
(SATANS KUK)

Igår hade vi seminarie iaf. 20 st i gruppen, fast de kändes inte som vi var så farligt många ändå. Grundfrågan var: Vad är religion för dig?
Så laget runt fick svara vad vi tyckte. Många svara tro på högre makt eller en strävan till ngt bättre. Den blonda tjejen bredvid mig svara: ”Nä, jag vet inte. Jag tycker bara religion är vackert.” Liksom jaha, genomtänkt!
Sen skulle vi va i mindre grupper o diskutera lite till, då fick jag vara m henne + en till kille (Zlatan). Och hon bara klaga på att allt va så jobbigt hela tiden och Guuud va tråkigt det här är. Så va måttligt irriterad på henne hela seminariet.

När jag hade skrivit färdigt min uppgift till seminariet skulle jag bara skriva ut den. Men kom på att jag ju inte har någon sladd till skrivan just nu. Kan vara så att den ligger nånstans, men har inte hittat den än. Det är svårt att hitta saker på 18 kvadrat :P.
Då tänkte jag. Men ja, det är ju bara att maila till läraren. Men sen kom jag på att det va nå fel när jag skulle verifiera min mail för utgående post. För lösenordet jag fick av tele2 funkade inte. Så allt blev skit. Men spara den arbetet till mitt usb minne iaf. Tog med det o visa lärare, Kristian. Så fick fölla med honom upp och skriva ut arbetet där o lämna. På hans dator så hade han Halo(tror jag) som bakgrund. Så bara: haha, jaha, ska man ha sån där bakgrund när man är religions lärare? Varpå han svarar. Haha, ja. Men det är så roligt. Jag skulle kunna sitta och spela det hela dagarna. Men jag har ju inte tid i skolan, så jag sitter på kvällarna och nätterna istället. XD
Och ena läraren, som vi dock alödirg har ahft hittills är ganska lång o smal o har piercing i näsna o ser allmänt rockig ut :D
Mina lärare är underbara! Förutom den gamla stofilen Ulf, han va inte så kul. värsta yrig var han iaf.

Visste ni att både Keira Knightley och natalie Portman är med i Star Wars? det visste iaf inte jag :). Natalie är den riktiga drottningen, Amidala. Och sen när dem ska ha en falsk prinsessa är det Keira.

Hmm, om Blue Fox säger nej kanske jag kan gå till hunddagiset eller det vanliga dagiset här o fråga efter jobb. det ska tydligen ligga sånt här :)
Springer en svart hund uppe i skogen här utanför mitt fönster ^^. Jag saknar Hedda!

Sen ut på stan o känna sig fattig. O jag som skulle storhandla m Hugo på söndag :(..Han o Josefin kommer iaf hit runt 20 ikväll på inflyttningskaffe. Inte för att jag äger nåt kaffe lr nåt att bjuda på men :P...te o macka kan dem få iof.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Bra radiokanal: Bandit 106.3 "Vi spelar vad vi vill". Eller Rockklassikern
Dåligt: Fettfläckar på mitt tangentbord efter att man ätit macka.