hemmafru nr 1 /husmus

Jag vankar omkring på landet. Eller nja, vankar är en underdrift. Jag är faktsikt hemmafru nr 1 här...(min man är tyvärr inte så närvarande att bli hemmafruad med (JA, det heter så *lovar*) men..)
Jag har varit här i typ en vecka tror jag. har hunnit :baka en herrans massa, lagat mat, gått på långpromenad med en, två, tre hundar. o gått lite till med både en o två hundar, slagit in paket, blivit scarface, klappat hej då till Dexter o skakat hand med hans nya matte o husse,ätit upp lite julgodis jag bakat fast ändå gått ner 4 kilo bara på en vecka :D (10% viktminskning på 6 månader! fixar jag lätt! o Anna määä!)


denna sahara öknen smeten kan bli hela såhär gott:


det fanns hjärtformar ^^

o sen tog ischokladformarna slut, då fick det bli knäckformar
Och när blev det logiskt att det ligger 30st formar till ischoklad Och 250st (!) tilll knäck!?

o jag va visst inte så värst bra på att bara ta lite choklad på mintkyssarna. det kom så mkt ju!

Mycket choklad blir det i juletider ^^

o så hitta ewa ett recept på vita brownies, med hallon i ,aka slukhål

Och vi har finaste köksgolvet. sådär ett köksgolv Ska se ut!

hade precis torkat det, därav lite fotspår

O nu sa jag just godnatt till min kära blivande man ^^ o anna är inte heller online. jaha. då kändes internet väldigt onödigt
#1 - - Anna:

Ja, då är internet onödigt minsann! ^^ Alltid överdriva chokladanvändningen!?



Goooooood juuuuuul!