snart skola

Ojoj, o snart är sommarlovet slut, närmare bestämt om 2 dagar. Och skolan börjar med en tuff arbetsdag med arbetskläder med Janne! Och A o jag kommer få stå o skämmas i skamvrån eftersom vår Uppsala-park ritning inte är klara/inlämnade.....ehmm..mja..det kommer nog sen..

Har spenderat snart en vecka på landet, massa skönt o har gått promenader med hundar och byggt sten-gång. Gått på kalas o badat. Och ätit god mat o onyttiga efterrätter..


Landet e inte landet utan Hedda och Dante
(speciellt inte utan Dante)


Och blommor såklart!


Och ser ni att solhatten har värsta Tim Burton snirklorna? :D


4 h Promenad med Dante på Drottning Ommas berg


Drottning Omma skapar dimma på berget och hal mossa


Och när Omma är arg är det ingen som står emot hennes vrede


Och mitt i skogen stod en skum bostad, eller traktor..eller..

Väl i trädgården regnar det mest, men jag fortsätter lägga min gång:

Tar så sjukt lång tid att pussla ihop alla bitar.

Och om det piggar upp:

Så såg jag ut som en clown när jag var liten.
OCh som att jag samlat nötter i mina kinder ^^

"Chef´s do that"

"If she says jump you ask how high!
If she says Zombie you ask how dead!"/Zombie stripper is the shit

Vad är det för likhet mellan Jonas Gardell Och Yassir arafat?
Båda vill ha Mark i gasa-remsan