Bounce o skola

Eftersom min bästaste sambo är med i Bounce´s föreställning så har hon koll på när de har genrep och dyl. I Torsdags hade de sista genrepet innan premiären de hade i fredags. Så drog till Orionteatern lite halvt vilsen och trängdes med massa annat folk, bla en del recensenter.  Gratis föreställning som annars kostar 250kr ^^
Efter att jag stått i lokalen ett tag och funderat över vad de skulle göra så kom en liten brun sak skuttandes fram. Paula som var helt speedad, och varm och glad. Sen sprang hon iväg o skulle lämna in sin tröja efterosm det va så varmt, och kom tillbaks med Manduz också. Så vi blev iaf tre som stod där, Paula hade visserligen sett föreställningen en gång innan. Vilket var bra för hon visste åt vilket håll man skulle springa. Eftersom Bounce gänget var både bland publiken, ovanför den, på sidorna, bakom och framför den. Så man stod upp hela föreställningen, värsta mysigt ändå. Det blev väldigt mkt levande.
Föreställningen handlade om rädslor, den öppnades med två gigantiska (ca 2,5 m höga) spindlar som kom ingåendes över golvet, så alla publik var tvungen att skingra sig.
Efter ett tag drog bounce gänget upp varsin partner och dansade med dem, och viskade i deras öron. Bla blev Paula uppdragen, vilket inte gjorde henne mindre glad och speedad ^^


Paula längst till höger som ståendes bakom
De skulle smeta in tårta i ansiktet på gänget

Och efter att ena bruden dött och som hissats upp i taket (som spelades av Ylva)
Så blev det skumparty!
Sprutade ut en hel massa skum som man fick dansa i, eller göra akrobatik i

Ylva spagatar

I skolan dagen efter så tog Jenny mig till fånga på våran lektion
Vi skulle göra trappor
Jenny och jag var enda tvåmanna gruppen, sen fanns det två tremanna grupper
Efter ett ganska mkt pyssel, men ändå väldigt flyt blev detta till:

(och jag var överambitiös och gjorde fina kanten till höger)

och i helgen har jag gjort ritningar och möblerat om lite halvt i mitt rum,
eller tog bla bort garderobsdörrarna och satte dit ett draperi.
Och rensat ut saker som mor o far får ta med sig hem
När de kommer upp på typ Onsdag.











*glad över*
när man inte pratat med honom på nästan 2 veckor
och han kommer online på msn
för första gången på säkert 3 veckor
och säger Puss på alla hjärtans dag till en ^^
jag som även är lite anti alla hjärtans
men då är jag inte anti längre



Några få ord kan
smälta frosten
på mitt hjärta