Gardening is a kind of disease

Gardening is a kind of disease.
It infects you, you cannot escape it.
When you go visiting,
your eyes rove about the garden;
you interrupt the serious
cocktail drinking because of an
irresistible impuls to get up
and pull a weed.

Just nu är jag urless på Lövfällande lignoser. kan ha något med att jag suttit och pluggat dem samtidigt som Y haft fest här. Visserligen har ingen kommit in, förvånansvärt nog, men bara ljudet räcker till att få hjärnan tröttare, fortare.
Y som lyckades göra så proppen till hela lägenheten gick...lilla gumman! :P

I veckan så var vi iaf på studiebesök på Drottningholm. Var vackert och spännande. Kunde dock tagit enormt mkt fler kort. Men skulle ju hinna med guiden o lyssna till han med...


själfallet så var det fler än oss där


bland annat fryssna pojkar


och slottet såklart, omgiven av parterrer


och ett till slott, kina slottet


o ett fågelhus


o vackraste grinden

sen va det slut där, o jag drog till Hugo o snodde hans hantlar.
o hem igen o träna :)

Och idag var Anna o jag duktigaste. Gick upp vid 6,
för att åka till skolan i vanlig tid....
Fast det är lördag
Bara för att träna på våra pinnar vi har som prov på tisdag.





Och sist så var jag tvungen att leka med lite foton jag tagit
ego, ego, ego







Goder natter käre folket!
#1 - - Kastanja:

Jättefina bilder som vanligt, Kimsi! :)