Trots hösten

Trots hösten så finns det många bra saker, små glimtar i livet som förgyller tillvaron.
Tillvaron som just nu är ganska grå annars.
Nåt lite grått är nog att jag inte har mjölk till tet imorn, den har nog hunnit bli sur då. Mjölk blir lätt sur över om man inte dricker upp dem för fort. Kinkiga mjölkar!
Usch, tänk om man kan få sur mjölk i brösten när man ska amma....

I skolan så började vi med våra examensjobb redovisningar iaf. Pia och jag började. Hade egentligen gjort väldigt fina små blå lappar som jag skrivit stödord på och dyl. Men dem glömde jag såklart kvar hemma imorse. Men som tur var kom jag ihåg allt ändå :D Så våran redovisning gick ändå väldigt bra. Och fick massa beröm för att den var bra.
Och sen följde massor av andra spännande redovisningar. Och kommer att fortsätta så resterande dagar i veckan, fast inte imorn.

Jag fortsätter med mina promenader innan datorn. Det går prima. 9 dagar i rad nu iaf. Eller när det är skola hinner jag inte gå såvida jag inte börjar sent eller slutar tidigt. Men känns som det redan blivit som en liten vana.

Som sagt var så finns det en hel del färgklickar i gråheten ändå:


Rostigt och vackert


även det gråa kan vara fint


som små skogar





Ser ut som värsta halloween landet.
som om att Jack skulle komma springandes bland dem snart


Om jag var en insekt så skulle jag bo här!


En del blommor är allt seglivade

Och igår var det som en magisk dimma över allt


och allt var kusligt stilla


Puss och kram

hmm..kan få bo på djursholm om jag vill, fast som inneboende.
Ja, just nu är det bästa alternativet.
Men ska se om det finns minstaste chansen att få
nån av lägenheterna i Solna annars.