Helgen

ojojojojoj..Igår blevo jag ett år äldre också, inte lätt det här m livet. Eller kanske inte så mkt äldre, men lite mindre ung iaf.

Men börja från början. I Fredags kväll kom yster o svågern (?) upp. Efter att de yrat ut hit drog vi in till stan o skulle bestämma ölhak. Vilket inte alls var det lättaste. Adde (?) o jag skulle bestämma vart vi skulle öla eftersom resten av sällskapet inte var så familjär m stockholma. O Adde o jag hade lite olika uppfattningar om vad som var mysigt..men han va trevlig ändå. Efter mkt yrande och gående runt hamnade vi på Carmens...Så jäfla originellt! De gångerna yster varit uppe har vi ölat där med. men jaja, va trevligt, o fick lyssna på högstadie-disco musik där.
hem o sova
upp o till stan drogs det.
Shock o sf o lite annat random, sen va vi inte taggade för stan längre. då blev det långfika i gamla stan.


Chan gör den kända
jag-vinner-just-nu-2-miljoner-minen
som tyvärr inte var äkta....tror jag

Efter slapphängandet på fiket så drog vi oss ändå till globen
för att se Walk with Dinosaurs
Och inne på arenan möts man av detta:

de där tänderna va sjuuukt stora.
bara småtänderna var ca 3 gånger större än mänska






se så liten karln är!
o kärleksfulla låghalsar ^^


sötaste dinosen enligt mig!


o värsaste T-Rexen som skulle skydda sitt barn..
o minstaste människan igen


som höll på o äta opp oss!

Men sen va dte slut, värsta fort.. Även fast det nog gick 2 h
Men det va alldeles för kort!
Och sen drog folket hem

Igår/Söndags fyllde jag år.
Spenderades m matätandes m Åsa på tre indier
och sen lite glass på McDonken
Sen hem o få finbesök av A o M
så fick jag blömsters

eller bukett kanske det heter, rosa o lila ^^
Och så fick jag svarta o vita ballonger och massa kakor

oooohhh idag blev det stan m A
typ det enda av värde som köptes:

när jag nu ska ha dem, men fina är dem ^^
sen fick jag dock blödande lår efter porrkläderna och
drog hemmåt.
O nu dricks det te o vill sova
men får se vad som händer!

Pussi pissu
#1 - - Aaah:

Guuud, vad roligt du gick idag, Kimsi!? Tack för igår och idag och grattis än en gång (i efterskott)! Puss, puss!

#2 - - nichi:

var "walk with dinousres" bra? såg det äkta ut? vill gärna se den ^^ men måste få veta lite kritik