landet

Ja, som vanligt håller jag till på landet. Väntar på att mina universitets-kurser ska börja, vilket de gör i helgen. Då blir det upp till storstaden igen. Men tills dess blir det att umgås med bönderna här nere, gå på promenader och äta god mat.
Bor på Djursholm nu iaf, där passar jag som handen i handsken!
Men rätt coola hus att gå o sukta efter, eller avsky, beroend på humör :)
Flyttade dit snabbt innan jul, mitt i snökaoset som satte
stockholms-trafikanterna i skräck.
Men min pappa kan köra flyttbil han :D
Och får varje Måndag och Onsdag 2 par hundar
att gå ut och gå med.


Så drog jag ner till landet och firade jul, mysigt.


Efter jul på landet blev det upp till Stockholm igen
och fira nyår m bröderna snygg.
Högst gemytligt blev det allt iaf.
Sen tvingades lite trdgfolk komma på kafferep hos mig
o mina 5 sorters kakor och biskvier.
Och en hel uppsjö av te såklart.

Sen hann det bli lite moderna museet och Dalí Dalí utställningen.
På vägen ut beundrade jag utsikten.

både på nära håll


och på långt håll

Och glad att jag inte behövde bli lika frusen som pojken här

fast han såg ju rätt lugn ut ändå


brodekoration

Så har jag införskaffat mig snyggve baggy byxorna för 600kr
och fått en tokorange jacka också

well, so long


"Att ligga med en kvinna är som att
doppa sin penis i guld"