levandet

Ja, ny bloggdesign Igen, lite väl vitt för min smak, men det får duga tills jag kommer på nå bättre.

Ja, och imorn invigs Sommarsalongen (hemsida här)
Kan tänka mig att folk på jobbet jobbar som galningar ikväll/inatt.

Såhär såg vår lilla idéträdgård ut för typ vecka sen iaf

Men kan ju försäkra att bara ngr dagar efter
hade det hänt en grymt massa, dem jobbar som tokar på det

sen hux flux stod det värsta schysta bordet ute hos oss på perennerna
det kommer antagligen från sommarblommorna, dem har ofta snygg inredning

Bara 5 800kr!

med tillhörande rostfläckar iform av hjärtan


Annars så blev det lite "Smaka på Stockholm" i Söndags efter jobbet m Åsa
När vi väl ätit oss mätta mitt i folkvimlet så skulle vi ta oss till tunnelbanan
vilket inte var det lättaste då det hux flux va en herrans massa
folk och poliser av alla dess slag överallt.

man fick inte ens gå över gatan
av den enkla anledningen att hela kungafamiljen kom åkandes!!!


die drottning und der kung
och sen kom både victoria, Daniel och Philip i nästa vagn
Madde va dock hemma och grät.

Sen efter kungafamiljen blev det parkteater i Vitabergsparken
som varade ca 70 min o sen däckade vi på en filt på gräset
med kakor och godsaker från jobbet
och en flaska rött ^^

Jag var dock rätt trött så efter ett tag rullade jag ihop mig som en
bulle och vira in mig i filten.
Och blev kallad för en liten Minimoj av Åsa :P