Helg

Gick upp vid 12, märks att jag varit på landet i två veckor. Dygnsrytmen blir som den blir.
Kan ju iof ha lite att göra med att jag kom hem vid 4 inatt, men iaf.
Igår blev det Libanesiskt käk med jobbet inne i stan iaf. sjukt gott, och alldeles för mycket mat, 15 olika rätter som man skulle trycka i sig av. Och märkte att jag har börjat bli väldigt bra på att bara äta lagom mkt iaf. Äter betydligt mindre än förut. Så drack vi libanesiskt öl, som va rätt mesig. Men det ska ju drickas i ett varmt land, då blir det lite skillnad. Att dricka Singha hemma i kalla Sverige är oftast inte så himla upplyftande, men i Thailand är det jättegott.
På den libanesiskt krogen så kom det även en magdansös och skaka mage och rumpa. Va skoj att se, hon fick även upp Magnus och Malin att dansa.
Sen hade vi ätit färdigt och drog vidare till Bishop´s arm vid centralen.
Sen runt 00 så drog mina kollegor hem och jag gick 20m till vänster och slank in på The laughing duck och joinade Matte o co. Så råkade vi sitta där ett tag.
Högst gemytligt och trevlig kcäll alltigenom.

Lyckades även göra 2 personer väldigt glada, dels Jessie som fick isjörnen Isedor i present.




Och Matte som ska få vara barnvakt åt mitt ps3 när jag är i Thailand.

Igår så snöade det i hela landet som det verkade,
den har dock smält bort nästan helt nu.

där solen kom åt såg det ut som höst
på skuggsidan va det dock vinter

Annars har jag de senaste två veckorna varit nere på lande och tagit det lugnt.
eller lugnt o lugnt, har hunnit med en del iaf.
En stor del gick till att göra mors hemsida iaf
http://www.blagrinden.se/
Blev rätt nöjd iaf.

På Måndag fyller både jag o mor år.
Så i Onsdag kom Moa och Chan till landet för att äta raklett o tårta.
Även västerbottenpaj som förrätt, sjukt gott.
Tårtan gick sådär, blev väldigt bra marängbotten, dock för mkt mandel i.
Grädden blev typ bra..om man bortser från att jag lyckades välta ett
helt glas rött vin i det. Fast det kom förvånansvärt lite smak av det.

På Onsdag åker jag till Thailand, 4h innan min far o hans bror o co åker dit också.
Så träffas vi typ 15h senare i Bangkok o sen Phuket.
Kommer bli prima skinka!
Så får jag äntligen träffa Rebecka också,
saknad från Sverige sen 1 Juni.
Så jag ska väl se till att försöka packa lite här.

Btw fick jag sjukaste, snyggaste draklampan från syster o karln.
Har dock inte riktigt plats för den nu, men har redan
planerat in den i min ickebefintliga inredning i min
ickebefintliga egna lägenhet.