innan resan

Imorn-27:e drar jag till Thailand. Upp vid minst kl 5. Bussen härifrån går 5.26.
Tåget till Arlanda 6.20
incheckning och köpa ätligt.
 kl 8.50 går flygplanet från Arlanda.
kl 12.00 är jag i Kiev - Ukraina och ska mellanlanda där i 2 h.
Planet lyfter alltså 14.00 och kommer fram till Bangkok 3.30 - 28:e okt.
Där ska jag vänta i ca 2h på att Lasse kommer med sitt senare plan.
Sen går vårat inrikes plan kl 7.50 från Bangkok
och är framme i Phuket 9.20.
Sen tar det ta 1h eller mer att åka till hotellet.
Restid på minst sisådär 31h.
Hell yeah.

Jag hann iaf köpa ett par fina lila/rosa gå-sandaler igår.
Även vita trosor eftersom vita kläder alltid är så satans genomskinliga.
after sun kräm, hth-kräm, rakblad, röda pollys till Rbecka.
Så växla jag även pengar, pengar som va typ nytrycka, lukta skumt och va i nummerordning.

Ska gå igenom min packning lite, packa ordentligt och komma på vilket som är bäst
att ha i handbagaget.

Börjar bli lite nervös i smyg iaf.

Bakade budapestbakelse igår också. den blev högst uppskattad av
Raja o Monika.

Och hann läsa ut Shantaram, 938sidor.
Varje hjärtslag hos en människa,
är ett universum av möjligheter