Fruit Carving

Så knasigt det blev helt plösligt.
Jag har varit sugen på en kurs på medborgarskolan,
som handlar om att karva snygga motiv ur frukter.
Men eftersom jag inte har ngr pengar nu (dock imorn)
så skulle jag bara gå in på kursen och se hur man betalade.
Och råkade liksom visst anmäla mig, till på söndag!
Men sjukt pepp :D
Har funderat mkt på om jag skulle ha råd med det eller ej.
Men får rätt bra lön den här månaden (för att va arbetslös)
så får spendera 860.- + 100kr i råvaror och 40kr för kniv.

Hittade lite schysta bilder på nätet:










ja, jag ska väl inte tro att jag kommer närheten av nåt av det här,
på 6h av karvande.
men balla är dem :D
#1 - - Pysselfarmor:

Men kanske vi får se något ändå ;-)



Låter som en rolig kurs - tur att jag inte sett den! Hade anmält mig på studsen....



Lycka till med kniven...