visitkort

Ja, det här med att göra visitkort vad inte det minsta lätt.
Har tagit mig typ hela dagen.
Ska man ha liggande, stående
clean o sober eller färglad o tokig...

Tillsut blev detsåhär, tror att det får va färdigt så

Fast hade ju tänkt at skriva ut dem själva, men hade bara 2 ark papper
av tillräckligt bra kvalite, men ja.
18 visitkort äger jag iaf!

I helgen är det syfestivalen vilken jag ska va med på
tillsammans med mor o hennes väninna.
Ska bli spännande att se om man kan sälja nåt.
Kommer sälja sotisar iaf,
hade ju tänkt att sälja mönstret till min Isbjörn
men det är sjukt jobbigt att skriva mönster!

Idag har det varit magsjuka hemma iaf,
så glass och läsk har det blivit.
#1 - - Anna:

Whii, äntligen en uppdatering här! Tjusigt visitkort (jag tar en nätversion av den så att du slipper slösa papper)! :) Jag hoppas att du kryat på dig vid det här laget! Kramar!

#2 - - Hanna Ek:

Älskar verkligen din blogg, glad att jag hittade den. Följer dig på bloglovin nu, hoppas att du följer tillbaka!