Vår!

Nu jävlar är det tamed faan mig vår! :D

Det har nu gått två dagar på våran praktik, och det har varit underbaraste solskenet hela tiden. Och Pia Och Carina på trädgårdsbruket är jätte trevliga! Och Pia har sötaste dottern som öppnade dörren imorse, vilket Pia sagt att hon skulle göra så dottern fick inspekter mig. Dotter, som jag tror heter Etta, var tydigen väldigt facsinerad av folk som såg konstiga ut så :D

innan jag glömmer det:
hittade en tapetbutik som säljer 1 m bitar av sina tapeter, bara 20 kr. Det kanske flera tapetaffärer gör. Men dessa har en väldans massa olika iaf, Kika in på: www.maleributiken.se

Vår!








Snödropparna är så vita att dem lyser
utan att jag äns trixat med dem!
Det kanske egentligen är små älvor som gömmer sig där inne
älvor som blir till stjärnor om natten
och eftersom de inte kan hålla tillbaks all sin lyster
under dagen så slinker lite ut