Thailand

Ja, ligger på min säng i hotellrummet. Lasse gick just ut för att se om han kan få en liten klippning av thailändskorna mitt över gatan.
Om ca timme ska vi dock träffa resten av folket/släkten här o ta oss till en annan strand och gå på lite halloween fest som hålls där, o ev en nattmarknad.
Regnade i förrgår och åskade, annars är det rätt molnigt på dagarna också, men jag klagar inte direkt. Solen framme så blir det en hisklans skillnad i temperaturen.
Btw så tatueringar inge direkt annorlunda här, men piercingar däöremot. Massor som frågar om mina piercingar, o har sett en enda thailändare som är piercad. dock ca 45 thailändare m tatuerigar.
Nja, nu ska jag duscha av mig allt saltvatten och försöka få mitt hår att torka.
Och prata m Rbecka igår, känns lite overkligt att jag ska få träffa henne snart. sjukt trevligt. Hon varnade dock om at det antagligen ska bli lite översvämning här nere, fast bara kanske. Så får se.
Känner mig även sjukt duktig eftersom jag faktiskt inte är totalt sönderbränd. tackvare mkt solkräm o molnigheten antagligen. en bra smygstart att sätta igång solbrännan på iaf :)
Pöss pöss