herr isbjörn

Sydde just färdigt min isbjörn.
Blev inga seriösa trampdynor med klor, men rätt söta tassar iaf tycker jag nog


Kronan är inte fastsatt än, men blev ju lite sött mä


Han kan röra på ben o armar. Huvudet är dock inte lika rörligt,
det går att vrida lite men är inte ledat.


så har han en liten svans, fast den syns ju knappt.
Vingar är på gränsen till lite FÖR sött...men jag är ju svag för vingar
måste ge honom nå fint namn mä..hmm..
ja, får fundera på det.

Tidåtgång ca 8h
fast då va det ett hisklans finurlande hur jag skulle göra mönstret
o om det stämde när jag väl klurat ut nåt. Borde gå betydligt fortare
nu när jag gjort lite ändringar och vet hur det ska vara

Materialkostnad: 30kr (50kr)
tyg 15kr
ögon 10kr
nos 5kr

o sen tråd, akvarellpenna för brunheten
o ev krona o vingar (ca 20kr)

#1 - - Iiiih:

Gudars skymning, vad söt den blev! :)

#2 - - syster:

så söööt jag dööööör! :)

#3 - - Pysselfarmor:

Men jistars så söt en!