Trädgårdsmässan 2015

I Torsdags var Jag, Vincent och syrran på trädgårdsmässan. Jag hade tid hos BVC kl 13 så jag kom inte till mässan fören kl 14.30 så blev en rätt snabb runda men hann nog se det mesta iaf. Fast när man ser andras bloggar så märker man att man inte hann se riktigt allt :D
Himmelstalund hade dekorerat en stol med växter som har bliit så poppis dem senaste åren.
Den här blev jag lite kär i, men tyvärr fick den inte följa med hem.
Men kanske nåt man kan fixa själv?
Vincent tyckte det va väldigt roligt med mässa där det va massa folk man kunde flirta med.
Annars är ju balkongutställningarna en favorit att gå och flukta på.
Allt från luftiga, fräscha till mörka, mustiga och färgglada.
En av balkongerna som blev min favorit, blir så snygg kontrast när väggarna är svarta.
Och ljusstaken på bordet måste jag nog göra en liknande.
Sen hade Indiska fått in en fot och gjort en blå färgglad balkong.
En skitball lite "skitigare" balkong som va tagen ur en verkstad, och cool schäslong (stavning?) av ett traktordäck.
Och varje år har naturskyddsföreningen SM i fågeholkar,
finns ofta väldigt många roliga med denna vann mitt hjärta (och röst).
Det finns som alltid såklart massa inredning och grojs att köpa.
Rosendal hade släppt en bok och tog med detta i sin visningsträdgård.
Efter 3,5 h så stängde mässan och tom Vincent började känna sig rätt mör efter allt flirtande
som ledde till att han fick ballonger och många leenden
 
#1 - - syster:

men shit vad mkt bilder du hann ta!! när tog du alla dom!? haha

Svar: haha, jag fota ju massor. du va väl upptagen med att prata så du inte såg att jag fotade ;D
Kim Lee