blandisch


en väldigt fin byrå som finns på mique i Motala *vilja-ha-objekt*


Och dessa fina burkar hittade jag på Handplockat i Linköping. Sååå söööta ^^


"Lek inte med maten!"
Den påminner om de där skumma sakerna i South Park, som jag inte kommer ihåg vad de heter..nån?
(Blodpudding alltså)


Som kan bilda stjärna innan de blir uppätna av mitt slukhål


Alltså. Jag vet att jag är kort (162cm) Men när jag är på skolans toa så känner jag mig sjuukt kort.
Det är såhär mycket som jag ser av mig själv i toaspegeln.
Om jag ska kolla om jag har matrester mellan tänderna får jag stå på tå!


I skolan håller vi på med förberedelser inför Höstmarknaden. Bl.a fick Stina leka motorsågsmassakern, det tycker hon är kul iaf.

En sak som jag själv tycker är roligt är att under förberedelserna får man jobba med både ungdomar och andra vuxen-elever på skolan. Vilket har lett till att jag dels vet namnet på min sukett (aka Stalker [uttalas som starker fast med ett l istället på korekkt svenskisch]. Dels så fick jag en ny kompis idag som jag antagligen drar på inflyttningsfest hos imorn..En fest med mestadels singel killar på. Låter bra tycker jag ^^. Och min nya kompis går i samma klass som en trevlig pojk jag vill snacka med. En pojk med ganska stor näsa egentligen, men ack så fina, bruna, öppna, leendes ögon. Och trevlig o fin utstrålning överhuvudtaget. Han var tydligen väldigt trevlig också. ^^ *ja tack*
Mycket har gått skit o jag mådde skit igår. men idag är jag sjukt glad. Skolan är massa underbar ibland..Eller ganska ofta iof. Hur jag än mår på morgonen så brukar jag bli på bättre humör så fort manslukerskan kommer ombord! Som förövrigt söker en svart Hello Kitty tröja med ett rosa Kitty tryck på. Nån som har en i bakfickan?
#1 - - av mig själv:

terence och philip heter de där rundlarna (icke att förväxla med rondeller) i south park

#2 - - Någon Annan:

Ett tips ifall du misstänker quorn mellan tänderna är spegeln utanför matsalen... den är satt på en höjd så att även småfolket kan spegla sig där. ;) (Förresten tycker jag att du borde ha fotat stenarna som liknade monster också.)

#3 - - moi:

ahhhjuste..ja, dem stenarna var skoj. Såg ut som värsta super mario bad boysen.