Ulriksdals

Ännu en dag full med redovisningar klar. Mycket intressant allihopa iaf. Och imorn blir det sista redovisnings dagen. Ska ändå bli lite skönt när det är över. Är lite jobbigt o sitta still på hård stol hela tiden.
Och är ju så tokvackert ute nu, frost och kyla :D Värsta bästa fotovädret om man inte skakar av kylan för mkt vill säga.

Efter skolan idag drog jag till Ulriksdals iaf. För att diskutera kommande jobb som det sas i telefonen.
Men hann med en pendel tidigare från skolan, så kom lite för tidigt till mötet. Så yrade omkring på begravningsplatsen och närliggande miljö lite.


hittade bla lite sedummattor


Tycker det nedersta bladet påminner om det där godiset
som är lite surt tror jag, sura persikor kanske?


så hittade jag minneslunden

Där folk minns sina döda

och sitter och huttrar i en konservburk
medan längtar efter sin forna ägare

När jag väl yrat omkring en del så blev det samtal
eller anställningsintervju som det så fint heter
Och det gick så bra så bra.
1 April börjar jag på Ulriksdals o typ 6 månader fram :D

o söta skulpturer


o typ 70 cm höga pudlar


och en hel del orkideér




sen började blommorna urarta till obscena saker...





ja, säg vilken karl-insekt som inte dras till detta


o inte lika obscen, utan mest söt.
som en liten bebis o dopklänning som vill ha kram