inte vardag

Var ledig från skolan idag. Så min lilla grupparbetes-grupp skulle träffas och diskutera vårat upplägg, o kolla efter lite böcker. Vi bestämdes att träffat kl 11. vid rådmansgatan för att sedan traska vidare till Stadsbibblan. Jag var skitstressad för att komma med tunnelbanan in. Och råkade hinna 10 min innan det var planerat att jag skulle komma, men men. Och eftersom jag är stockholms newbie hade jag aldrig varit på Vårat kära stadsbibliotek. På utsidan är det ganska besvikande.

det ser liksom så stelt ut
Efter att inspekterat ungdomar och barn som skulle ta sig nerför
 en 45 grader brant backe, men blank is på. Gick vi in


innehållet gjorde större intryck dock
Det såg precis ut som ett bibliotek ser ut på film,
allra helst lite fantasy inriktade, eller spel (längsta resan..)

böcker upp till taket är en vacker syn

Efter 4 h och vi inte kommit fram till så mycket.
Förutom att jag borde börja ragga snubbar på biblan
så gick Anna o jag en stadsvandring
En lite hal och yrig stadvandring :)

vi hittade både vackra passager


fina hus med vackra balkonger


och otroligt vackra dörrar

OCH

står Hönapöna AB på dörren ^^
Barnprogramsewa. tror jag såg hennes dotter genom dörren,
så hade det en liiten hund där inne också tror jag
Fast vågade inte gå in, va dock sugen..om än bara för att säga att hon är bra :D


vackra växter som kan göra det allra fulaste vackert


det kan även krypa upp och täcka hela Klara kyrka

som även har

vackra dörrar med multipla lås, både gamla nya och uppochner


Lås som döljer hemliga dörrar


*Loving allows us to live
and through iving we grow in loving*