Makrolins till iPhonen

Skulle gå omkring och försöka få Vincent att somna i bärselet så då behövde jag sysselsätta mig med något. Så tog fram makrolinsen till min iPhone jag fick hem för ett tag sen och yra runt i huset efter saker att fota. Är sjukt imponerad över hur nära den kan gå och ändå bli hyffsat bra, problematiken är att man själv måste hålla sig väldigt still för att det inte ska bli skakningsoskärpa. (Ett tips är då att inte ha en bebis i bärsele på magen som flaxar med armar och ben hux flux...)
 
Här på sista bilden så speglar sig makrolinsen i min pupill, därav en rund lite röd sak där :)
En kommentar publicerat i Foto, Nutid;
Taggar: Iphone 5, blad, iris, makro, makrolins
#1 - - syster:

ooooooooooooh jävlar vilka närbilder. :D

Svar: ja blev sjukt imponerad över hur nära man kom :D
Kim Lee