Min möhippa

Ja, jag va ju till att gifta mig också. Så då en dag när jag trodde att jag skulle åka till Kolmården, bara hämta upp en grej hos syrran så stod det massa folk där och bjöds på finfrukost! :D och så trycket jag i mig en Ipren för att stilla febern och så köde vi vidare ut på stan :D
 
 
Efter att vi shoppat en supersnygg outfit till mig ("du har 15 min på dig att shoppa för 200kr, nåt glittrigt, nåt rosa, nåt med mönster och nåt med paljetter har jag för mig det stod). Så drog vi till Prison Island på Laserdome och spenderade tiden med att försöka vara smarta, starka eller både och. Stört kul när man får testa sina gränser i så många olika rum. Syrran och jag föredrog rummen där man skulle använda styrka. Övriga sällskapet ville ha rummen med lite mer tänkande i. Sen körde vi lite picknick vid stadsbibblan och jag skulle fota mig med massa folk som jag hade fått i uppdrag att göra. Väldigt kul och svårt vissa av dem.
Efter det blidde det käk på Indian Garden på Liljeholmskajen där vi fick ett helt separat rum och en brud som jag inte alls fattade vad hon gjorde där. Men när vi väl satt oss så började hon förklara att jorden höll på att gå under av ett virus och vi va tvugna att klura ut vilket virus, vilken insekt som smittoförde det och vad som kunde bota det. Stört kul, tog lite tid innan folk kom igång men sen va alla väldigt i sina roller. Själv fick jag va "Prästen", och lite av min beskrivning ser ni nedanför.
Och avslutade på Vampire Lounge där vi fick coolaste shotsen ever. regnbågsshots serverat från en och samma shaker. Stört coolt!
 
0 kommentarer publicerat i Nutid
Taggar: möhippa, prison island, regnbågsshot, vampire lounge